1 кислєва 1657 року (2104 рік до н.е.) – Перша веселка.
Через кілька днів після закінчення Потопу на небі вперше з'явилася веселка. Це цікаве оптичне явище (дифракція променів, що проходять крізь водяну суспензію) було дароване людям, як нагадування про Потоп і про союз, укладений Всевишнім із синами Ноаха після його закінчення. Тоді Всевишній пообіцяв людям, що, незважаючи на нашу поведінку, подібне більше не повториться. Тож у єврейській традиції, на відміну від інших народів, поява веселки – не цілком добрий знак. Це означає, що люди своєю поведінкою заслужили суворе покарання, але, пам'ятаючи про свою обіцянку, Всевишній нас прощає. Але щоб ми знали – тільки той, давній союз, скріплений веселкою, запобігає покаранню!
В історії було зафіксовано кілька періодів (які зовсім не випадково збігалися з періодами життя великих праведників), коли веселка на небі зовсім не з'являлася. Одним із таких людей був великий каббаліст раббі Шимон бар Йохай.
1 кислева 5587 року (1 грудня 1826 року) – Раббі Аѓарон ѓа-Леві Гуревич зі Стрешеле звільнений з ув'язнення.
Раббі Аѓарон, один із перших учнів Алтер ребе, був заарештований приблизно в той самий час, що і Мітелер ребе. Сталося це після того, як його син, раббі Міхаель-Давид, посварився з людиною, яка обмовила Мітелер ребе. Наклепник пообіцяв запроторити за ґрати його батька і дотримав слова.
Утім, офіцер, якому колись довелося бачити, як увечері в п'ятницю раббі Аѓрон робив кідуш (а він робив це з великим натхненням), сказав губернаторові, що така «Б-жа людина» не може бути злочинцем. Вирок було скасовано, і за кілька днів до звільнення Мітелер ребе раббі Аѓарона також відпустили на свободу.
1 кислева 5657 року (6 листопада 1896 року) – День народження раббі Шмар'яѓу Гурар'є.
Батьком раббі Шмар'яѓу був раббі Менахемом-Мендел Гурар'є – один із найбільших хасидів раббі Шолом-Дов-Бера, п'ятого Любавицького ребе. Раббі Шмар'яѓу навчався в любавицькій єшиві «Томхей тмімім» і 1920 року одружився зі старшою донькою рабі Йосефа-Іцхака, шостого Любавицького ребе, ставши одним із його помічників. Після відходу з цього світу раббі Йосефа-Іцхака багато хасидів вважали, що саме раббі Шмар'яѓу має очолити Хабад, проте він відмовився на користь свого шурина Менахема-Мендла, чоловіка молодшої дочки раббі Йосефа-Іцхака, і багато років допомагав йому в його роботі.
1 кислева 5738 року (11 листопада 1977 року) – Уперше зі Шміні-Ацерет Ребе вийшов зі своєї кімнати.
Після інфаркту, що стався в нього на Шміні-Ацерет 5738 року, Ребе аж до початку місяця кислів перебував у своїй кімнаті, розташованій у будівлі за номером 770 на Істерн-Парквей, але ввечері 1 кисльова він уперше вийшов зі своєї кімнати. Цей день перетворився для хасидів на свято, на день бенкету і радості.
2 кислєва 5748 року (23 листопада 1987 року) – Повернення книг і рукописів любавицьких ребе.
Після закінчення судового розгляду книги, викрадені з хабадської бібліотеки, були повернуті на своє законне місце, у будинок під номером 770 на бруклінській вулиці Істерн-Парквей.
3 кисльова – період Другого Храму (приблизно I століття н.е.) – Із Храму прибрано язичницькі зображення.
Римляни поставили зображення орлів – символів Римської імперії – над воротами Храму, однак перед загрозою чергового єврейського повстання змушені були їх зняти.
3 кислєва 5689 року (16 листопада 1928 року) – Ворт (заручини) Ребе.
Цього дня в Ризі відбулися заручини раббі Менахема-Мендела Шнеєрсона (майбутній Ребе) і ребецн Хаї-Мушки, доньки рабі Йосефа-Іцхака (шостий Любавицький ребе, ребе Раяц).
4 кислєва 3412 року (349 рік до н.е.) – Візит делегації вавилонських євреїв до пророка Згарьї.
До цього часу будівля Храму була зведена, але оздоблювальні роботи у внутрішніх приміщеннях тривали (і тривали ще два роки), тож усіх цікавило: чи ставиться до цього як до початку нової епохи, чи як до короткого епізоду. Цього дня євреї Вавилона, які прибули до Єрусалима, звернулися до пророка Згарьї з питанням про дотримання посту 9 ава. Ці події описано в Танаху, у книзі пророка Зхар'ї в розділах 7 і 8, і там же пророк передбачив, що в майбутньому, після приходу Мошиаха, всі пости будуть замінені святами.
5 кислева 5392 року (18 листопада 1631 року) – Йорцайт (річниця відходу з цього світу раббі Шмуеля-Еліезера Ейдельса.
Раббі Шмуель-Еліезер (Маѓаршо) народився 1555 року в Познані, у знатній рабинській сім'ї, а його тестем був позненський рабин рабина рабина Моше Ашкеназі Гальперін – один із найбільших авторитетів того часу. Протягом 20 років раббі Маѓаршо очолював позненську єшиву, а витрати на її утримання оплачувала його теща Едель, тож очільник єшиви став відомий єврейському світові під тещиним «іменем».
Після її смерті Маѓаршо обійняв посаду глави рабинського суду в місті Хелм (відомому в єврейському фольклорі своїми «хелмськими мудрецями»), потім очолював рабинати Любліна й Острога.
Раббі Шмуель Едельс користувався величезним авторитетом у єврейському світі, і його збірка коментарів «Хіддушей Ѓалахот» стала невід'ємною частиною будь-якого видання.