19 швата 5700 року (29 січня 1940 року) - Батько Ребе раббі Леві-Іцхак прибуває до місця заслання в Чилі.
Будучи "особливо небезпечним ув'язненим", раббі Леві-Іцхак був відісланий у найвіддаленіше місце - Чилі, що являв собою одну велику в'язницю, яка не потребує охорони, оскільки втекти звідти було неможливо (140 кілометрів пустель і боліт).
Зими в Чилі були холодні, а раббі Леві-Іцхак прибув туди пізно вночі. Залишатися на вулиці було небезпечно, і раббі Леві-Іцхак зі ще одним ув'язненим-євреєм пішли до кравця, єврея, якого заслали сюди багато років тому й який одружився з неєврейкою. Раббі Леві-Іцхак зі своїм супутником попрямували до його будинку в надії, що той впустить їх хоча б до ранку, але побачивши, хто стоїть перед ним, той зачинив двері. Не маючи іншого виходу новоприбулі продовжували йти, доти, доки не помітили слабке світло у вікні. Господар-неєврей зглянувся над ними і дозволив зайти.
Становище раббі Леві-Іцхака було дуже важким, хоча, коли його дружина ребецн Хана, зуміла пробитися до нього, йому стало легше. Раббі Леві-Іцхак провів у Чилі 4 роки, аж до відходу з цього світу.
Похований раббі Леві-Іцхак в Алма-Аті.
20 швата 2199 року (1562 рік до н.е.) - День народження Ашера бен Яакова.
Ашер ("щасливий" або "щасливий") був другим сином нашого праотця Яакова і його дружини Зілпи і восьмим сином у загальному порядку народження дітей Яакова. Під час розподілу території Ерец-Ісраель його нащадкам дісталася територія на півночі країни - у Галілеї та на узбережжі Середземного моря. Земля коліна Ашера давала все необхідне для служіння в Храмі, включно з олією і блакитною фарбою для одягу первосвященика. Продукти харчування для царського столу також доставлялися з його земель. Коліно Ашера також відоме тим, що не дало країні жодного судді, царя або полководця.
На думку деяких мудреців цей день також є днем його йорцайта (відходу з цього світу).
21 швата 5449 року (11 лютого 1689 року) - Йорцайт (річниця відходу з цього світу) раббі Моше бен Йонатана Галанте з Єрусалима (ѓа-Маген).
Раббі Моше Галанте II - автор книжок із Ѓалахи (єврейського законодавства) - "Корбан Хагіга" і "Елеф ѓа-Маген" (ця назва стала його власним ім'ям) - був визнаний найвидатнішим затоком Тори свого покоління. За рішенням мудреців його обрали головою рабинського суду в Єрусалимі. Його онуком був знаменитий рабі Йеѓуда-Ар'є-Лейб Алтер із Гура (так само відомий як рабі Сфат Емет, див. 5 тевета), який присвятив дідові чимало похвальних слів.
22 швата 5619 року (27 січня 1859 року) - Йорцайт (річниця відходу з цього світу) раббі Менахема-Мендела бен Лейбуша Моргенштерна з Коцка.
Раббі Менахем-Мендл народився в Польщі, в містечку Білгорай, неподалік від Любліна. Народжений у сім'ї затятого противника хасидизму раббі Лейбуша Моргенштерна, він захопився новим рухом і став учнем спершу рабі Яакова-Іцхака ѓа-Леві Горовиця ("ѓа-Хозе мі Люблін", "Провидець із Любліна"), потім Яакова-Іцхака бен Ашера з Пшисхи, а пізніше - рабі Симхі-Бунема з Пшисхи.
Раббі Менахем-Мендл був рабином у Томашуві-Любельському, а згодом переїхав до Коцька, ставши надалі відомим як Коцкер ребе. Ще в Томашуві навколо нього згуртувалася невеличка група прихильників, а в Коцьку в нього з'явилися вже тисячі учнів, найвідомішими з яких стали його шурин рабині Іцхак-Меїр Ротенберг Алтер ("Хідушей ѓа-Рім", засновник гурського хасидизму) та рабиня Ханох-Енох з Александрова.
Останні 20 років життя ребе з Коцка провів у цілковитій самоті, у добровільній ізоляції від близьких та учнів. Він не залишив після себе якихось книжок чи рукописів (його висловлювання записано в книжці "Амод ѓа-Емет"), але пам'ять про нього лишилася в його учнях, адже ребе з Коцка вважається предтечею гурського хасидизму - одного з найпотужніших хасидських рухів.
22 швата 5748 року (10 лютого 1988 року) - Йорцайт (річниця відходу з цього світу) ребецн Хаї-Мушки Шнеерсон, дружини Ребе.
Ребецн Хая-Мушка була другою дочкою попереднього Любавицького Ребе раббі Йосефа-Іцхака (ребе Раяц). Вона вирізнялася високою вченістю в галузі Тори, гострим розумом. Навколишні дуже цінували її за тонке почуття гумору і тепле ставлення до всіх.
Ребецн Хая-Мушка пішла зі світу після нетривалої хвороби, і в проводах, які відбулися за кілька годин після її смерті, брали участь понад 15 тисяч осіб. Вона була похована поруч із могилою бабусі ребецн Стерни-Сари, навпроти могили батька ребе Раяца.
23 швата 2572 року (1188 рік до н.е.) - Війна проти коліна Біньяміна.
Цього дня об'єднані армії 11 колін Ізраїлю вступили в бій із людьми коліна Біньяміна. Причиною братовбивчої війни послужила позиція, зайнята біньямінітами у справі про "Наложницю з Гіви".
Тоді, після їхньої відмови видати винних, на шлюби між представниками коліна Біньяміна і решти колін Ізраїлю було накладено заборону, а між біньямінітами і почалися кровопролитні бої, після яких у коліні Біньяміна вціліло 600 (!) чоловіків. Остаточне примирення відбулося 15 ава, на честь чого і було засновано свято (див. 15 ава).
24 швата 3410 року (351 рік до н.е.) - Пророцтво Зхар'ї.
"У двадцять четвертий день одинадцятого місяця - це місяць шват, - у рік другий царювання Дар'явеша [Дарій II], було слово Г сподне до Зхар'ї, сина Берех'яѓу, сина Іддо, пророка, сказано: ...повернувся Я до Єрусалима з милосердям; дім Мій побудований буде в ньому" (Зхарья 1:7-16). У цьому пророцтві йдеться про відновлення зруйнованого Храму, що і сталося двома роками пізніше 3412 року.
24 швата 5648 року (6 лютого 1888 року) - Йорцайт (річниця відходу з цього світу) ребецн Менухі-Рохл Слонім.
Ребецн Менуха-Рохл була донькою Мітелер ребе і ребецн Шейни і народилася 19 кисльова, у день звільнення з ув'язнення свого діда Алтер ребе (див. 19 кисльова, "Новий рік хасидизму"). Дівчинка отримала ім'я Менуха-Рохл ("Менуха" - "спокій", а Рохл - ім'я доньки Алтер ребе, яка померла в юності).
Ребецн Менуха-Рохл дуже хотіла жити в Ерец-Ісраель і 1845 року переїхала туди разом із чоловіком, рабі Яаковом-Кулі Слонімом, який був главою хасидів, які жили в Хевроні. Після того, як він пішов із цього світу, його вдова, що прославилася своєю скромністю, благочестям і знаннями, стала "матір'ю" хевронської хасидської громади.